Torsdag 30/10

Yes. Skulle ha tränat idag men det blev icke så. Drog till Valbo med Angie och Jenny. Och innan det tvättade jag en fullproppad tvättkorg full med skitkläder. Gaaa va tvätt men det vart bara 5 maskiner men dom var bra fullproppade. Haha.
Nu vill jag ha svar på dom jobb jag har sökt. Vill jättegärna ha ett utav dom. Eller ja vill ju ha både jättemycket men det ena föredrar jag hellre :P Vill ha svar men helst igår. Vill jättegärna få ett utav dom också. Men som vanligt får jag väl inget. Man ska helst tänka positivt men jag känker hellre lite negativt så blir jag ännu mer positivare om det skulle gå åt rätt håll :P

Nu ska jag kolla på lite hus :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0