Tisdag

Mördardagen är över och det feels good. Ha var vart hyffsat trött idag lär jag tala om men Mathias kom hem i morse och gjorde i rodning frukost tills jag vaknade även om jag fick tjata lite så var det mysit att äta frukost tillsammans. :) Inte varje dag.
GI metoden funkar :) Känner på min jacka att den stter lösare :) Känns kanon :) I morgon är det som sagt lön och jag ska köpa hem lite saker. Iallfall ska jag in lite tidigare innan jobbet och kika i affärer :) Ska åka in till 10 halv 11 så är det lungt i butikerna :)
NU ska jag kika på kanal 5 för det är desperate housewives om 10 minuter :)

Utgång i gävle på fredag med damerna sen är det dop på lördag som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0