Onsdag

Vart fan tar dagarna vägen?
Jobbade i går från 9-16 och det var en jävligt dålig dag för fick ca 25 min rast på hela dagen. Det suger. Sen var jag på skitdåligt humör hela dagen lite irreterad så där. Men det var en trevlig kväll hemma hos Angie. Sen hämtade jag Mathias vid bussen och sen åkte vi hem.
I dag är det en hektisk dag. Ska hämta Angelica kl 15 på Gösta Samuelsson och sen blir det stan för vi ska köpa en present till Denise som fyller 17 idag :) Grattis till henne. Sen blir det träning som slutar 18 sen blir det hem till Angelica duscha och göra sig klar sen ska vi hem till denise och efter det blir det quiz. Jääävlar var mycket som ska hinnas med. Sen vet jag inte när Sandra kommer från jobbet heller. Det blir mycket att göra på jävligt lite tid. Men man är ju stresståligsom sagt.

Till helgen vet jag inte vad det blir. Mathias var sjuk några dagar förra månaden så han fick inte sån bra lön, så man lär hålla i slantarna den här månaden igen. Skiitråkigt när man inte kan göra vad man vill bara för att pengarna rullar i väg. Sammanstrålning till helgen lät det som men jag vet inte hur det blir nu när pengarna börjar ta slut redan. Fick ju lön för en månad sen och det bådar inte gott. bara 3 veckor kvar till nästa. Men jag fyller ju år om 2 veckor. Inte nu på fredag men nästa fredag blir jag 19 :) Wee vilken skitålder lika som när man va 17.

Jaja nu ska jag väl packa och dona för det blir mycket som skall hinnas med till kl 15 å. Ska städa lite kanske, men det är så tråkigt så det ska jag nog göra i morgon i stället. Skrev för 2-3 veckor sen att jag borde tvätta fönstrerna men det har jag fortfarande inte gjort. Och det suger också. Nu ska jag ta på mig lite smink så man ser anständlig ut. för det här funkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0