Måndag

Denna dag har bara flugit i väg, Har handlat ett par jeans på stan i dag med Helene sen pallrade vi oss hem och på vägen köpte vi morötter som vi sen dippade i vitlöksdipp :) Mums mums.
Sen bar det i väg till träningen och man skulle kunna tro att jag går på någonting för jag har heelt övertaggad och kutade slängde mig och sånt så det gick bra idag. Slog så hårt jag kunde och smidig kände jag mig och det var inte i går. GI ger resultat :) Och det har gått fort. Nu satsar jag och Angelica på Stålfjärden 2009 :P Vi ska ta det helt enkelt :)

I morgon är det 9-16 och det är inte helt fel tid :) Kommer hem i tid sen blir det kanske träning eller nått i Hofors jag vet inte om jag orkar åka dit, annars tar jag mig en promme bara. Nu ska jag snart smörja in mig sen blir det kojan. Ska upp ganska tidigt i morgon faktiskt. OOhh. 7.45 står klockan på men som alltid snoozar jag till kl 8 sen blir dert stress til halv 9 för då är det dags att åka. Men jag ska försöka :) Man är ju bara männsklig :P

Om 2 veckor är det dags för realse för nya Volvo XC60. SNÄLLA GE MIG EN SÅN. Ska nog ner och provköra den en sväng :D Får se vad de sitter unde huven den kommer ju bara i 2 modeller och jag har hört av inside information att det inte skiljer så mycket när man trycker lite på gaspedalen ;P Men det visar sig. Önskade jag hade 470 633:- för då hade jag kunnat köpa den exakt som ag vill ha den, jag har nämnligen byggt en på volvocars.se :P Där kan man bygga sin egen bil.


Jaja nu ska ag återgå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0