Lördag

I går var jag skitpigg så när Sandra gick och la sig började jag städa garderoben min :) Så nu hänger allt i stället för en stor jävla hög. Haha. Nu på förmiddagen har vi vart och handlat sen så har jag hämtat Sandras jacka som hennes bror Kristoffer så snällt kom från Torsåker för att lämna. Snäll bror hon har då. Sen hämtade vi borren som pappa har köpt skiiitbra för att borra i betongväggar med. Killen som pappa köpte borren av hade hört talas om betongväggarna i Norrsätra, Skithårda men med den häör borren gick det lätt som en pannkaka det var ju roligt att vi har borrat sönder 2 borrar innan den här. Men nu är hyllan uppe på väggen iallafall och det blev kanon :) Riktigt nöjd.

Sandra slutar 17 så då kommer hon hit sen ska vi försöka bestämma vad vi ska göra i kväll. Partaj eller inte??? Känner att det skulle vara bra skönt med en till nykter kväll. Men vi får se hur planerna tar sig :P Var meningen att vi skulle sammanstråla men de sket sig. Hm,

Nu ska jag iallafall fortsätta plocka lite och diska tänkte jag. Orkar inte ha ett berg av disk. Vore ganska skönt med en diskmaskin men det tar sån plats och då har vi ingen plats för katterna att äta på heller och det borde vi ju ha :P

Well Well cykelställ som min kära Keeper Sandra säger. Förresten skulle jag ha behövt vara ner på Hemmakväloch lämna tillbaka filmerna som vi lånade förra veckan. I dag ska dom vara inne.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0