Lördag

I dag är det lördag och gårdagen var rolig. I dag är det dop för min kusins barn :) Sen är det tänkt att det ska vara cowboyfest men jag känner inte riktigt för det faktiskt, inte så jävla pigg så det hoppar jag. Kanske man ska ta en underbarkväll med Mathias för en gångsskull. Var ju inte i går, i morgon tror jag att vi ska till Hofors och fira Mathias storesyster som fyller år. Sen skulle jag vilja spela bingolotto och höja oddsen för att vinna en bil eller bli miljonär :D Man kan inte vinna om man inte spelar som man säger. Men det är väl på söndagar eller? Det måste jag kolla upp innan det är försent :)

I dag är det seriespel i Björksätra hörde jag, tänk om man hörde det tidigare då hade man ju ställt in sig på att åka och kolla. Men så blev inte fallet. Hoppas det går bra iallafall för dom.

Nu ska jag göra mig klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0