Jobbat idag :)

Har vart på byggen idag :) Alltid trevligt om rätt folk jobbar där men i dag var det ont om folk jag gillar mest.. Iallafall så hade jag 2 första timmarna i kassan och då kommer Tony (chefen) och berättar att han vill surra lite och han bad mig komma till kontoret efter lunch. Sen stod han vid möbeldisken bra länge innan han gick därifrån. Hursomhelst så surrade jag med han senare och han berättade att det fanns varanann helg på möbler om jag var intresserad. Och jag trivs hur bra som helst där plus att det bättre än ingenting. Sen snackade jag med chefen på livs och jag såg att det fanns 4 vikariat på livs om jag bad han tänka  på mig. För jag jobbar ju bara 2 helger i månaden. Är egentligen ingenting. Men man kan ju säga att jag jobbar 8 dagar i månaden. Haha. Men det finns ju andra jobb man kan göra :)
Fan nu är det mycket på kalendern.
V 40:
Torsdag: Jobba 8-18
Fredag: Bio med brudarna? Ringa Arbetsförmedlingen. Gävle med Helene?
Lördag: O'learys med Sandra?  Har för mig att jag har något att göra men kan dock inte minas?!
Söndag: Kina mat hemma med Mathias familj
V 41
Måndag. Träning
Tisdag:
Onsdag: Träning
Torsdag:
Fredag. Fest på obstämd ort ;P Sovaöverparty hahahahaaha
Lördag: Björn Rosenström
Söndag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0