Jag har precis gjort världens godaste omelett

Den blev skiiitgod, verkligen kunde inte låta bli att smaka en tugga :) Sjukt god. Delar med mig av mitt recept,

3 små ägg
En skvätt mjölk
En rödlök
En klyfta vitlök
10 skivor skinka
Tyckte ut lite baconost på tub i också
Sen hade jag i allt i en stekpanna och sänkte värmen till 1an direkt och lät det puttra på väldigt låg värme. Sen efter 10 minuter vikte jag den dubbel och stängde av plattan.

Vet inte alls om det här är GI men det tror jag för jag hittade grundreceptet på en annan blogg. Sen hade jag i lite vad jag kände för :)
Vitlök är bra för fettförbränningen.

Helene frågade om jag ville ut och gå i morgon bitti och det vore kanon skönt men sen ringde Tony och hade tider åt mig så det var bara tacka nej till Helene, fick tider på torsdag och söndag också

Kommentarer
Postat av: mendu

vi kan väl gå senare? :O

2008-10-07 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0