Fredag

och det innebär utgång :P Sändy backade ur. Hon mådde tvärkasst så hon blir hemma i kväll. Ville inte tjata på henne. Vet hur det är när man inte vill och folk tjatar.
Inväntar Åström och tror det kommer bli en kanonkväll. Har börjat med mitt första glas vin och det smakar som det ska. Nu börjar man komma i form igen. Det mina 2 veckor under nykter det. Sen är det min födelsedag nästa helg. Men vem vet kanske man ska till Umeå så man ska inte bestämma något än. Men hoppas få svar på måndag.

Men efter min födelsedags fest blir det till att vara nykter iallafall. Kanske till juldagen före det blir det helnyktert. KANSKE. Haha ska inte lova för mycket. Allt kan ju hända. :P

Åström skulle vara äta sen skulle hon komma.

Tagga i gång och hoppas vi ses i dimman damer och herrar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0