Fredag

I dag sitter jag hemma i stället för att vara på jobbet, mådde alldeles för dåligt i går så det fanns ingen anledning att gå dit i dag. I dag ska jag dona lite här hemma, Ska göra en hylla till sovrummet som ska betsas och lackas, Lite skönt att få nå nytt i sovrummet :) Har vart så tomt över sängen så länge så¨nu har jag tröttnat :)
Sen blir det hyffsat lungt idag :) Helene kommer hit, jag ska klippa henne :) Med rakbladen :) Sen kanske jag ska klippa mig själv lite också :) Det tror ag nog :)
Mitt J på tangetbordet har losstna igen. Skitknappar. Det är bara en gummipinner som är ett J nu. Skitdrygt.

Jag har varit lite dålig på att skriva blogg nu på sistonde bara jobb och trök och det är ju skit att läsa eller? Haha ja det tycker jag iallafall :) Bättring på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0