Toooorsdag

wooooork och läkarbesök. Gick bra har fått 2 till tider som jag ska på. >För att mäta och greja. Vi har fått nya datorn och den är så fiiiin och stooooor 17 " skärm :D min nya baby :D lite ovant med det stora tagnetbordet man måste flytta händerna så mycket haha men de ska nog gå bra. Mathias har precis anslutit DONGELN till den gamla datorn. Det är den vi ska ta med oss om vi ska någonstans:) och nyingen ska vara hemma. så i helgen ska mathias till örebro och då ska han ta med den gamla :)

har jobbat idag 13-20 gick fort. i morgon är det 9-18 tror jag. eller om de va 19 kommer inte i håg men kl 9 är det iallafall :) Fått massa bra nyheter. :) Och de för med sig bra grejer också hoppas jag :) Ska dricka ett glas vatten sen blir det bedden för mig iallafall :) Ska upp med tuppen i morgon. Köpte ett par fina kilklackskor idag eller pappa köpte dom åt mig. Vi var och fikade idag innan jag slutade för han hämtade så vi fikade på Waynes mitt i Valbo och sen tog vi en sväng på Wedins och hittade dom :) Och jag hade inte pengar med mig så pappa bealade och sa sen dom finaste orden: du får dom där av mig du. taaack pappsen!!!!!!!

Jaja nu blir det det där vattnet!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0