Tisdag

Fick en jättemigrän i går kväll och har det fortfarande. :( Satt och sökte jobb i går innan träningen och sökte ett på Telenor Shop i Sandviken, fick mail nyss om att jag ska komma på intervju på fredag men då ringde chefen i morse och frågade om jag kunde jobba på fredag. Så då fick jag ändra tiden. Dom skulle höra av sig hoppas idag så man kan boka in ett möte. Ser fram emot de tokmycket :) Verkligen!!!

Inväntar Mathias han kommer om 45 minuter kanske. Saknar han idag känner jag :) Saknar han väl alltid men idag är det lite mer :) På tosdag ska jag till läkaren kl 11.. Känns väl sådär, men ska bli härligt för att se vad som orsakar mitt höga blodtryck. Jag själv tror att de är för att jag är så stressad över jobb och vet varken ut eller in är så osäker på hur framtiden kommer se ut och så. Men förhoppningsvis så kanske man kan få ett jobb nu... Håll tummarna för mig!!!

Också läste jag att högt blodtryck kan orsaka migrän och hög alkoholkonumsion kan orska högt blodtryck. Alkoholen är bara skit. Får se vad läkaren säger. Hoppas han ska säga att jag får INTE får fricka en droppe. För då gör jag ju det inte och då får vi ju se. För som jag säger att jag ska hålla upp med alkoholen också sitter där man på quizen och drar i sin nån öl och någon drink. ALKOHOL är skiiiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0