Onsdag

Dagarna har inte gått lika fort som dom andra dagarna i de förra veckorna. Men iallafall har jag inte gjort något alls idag. Har åkt runt med mamma nästan hela dagen. Har haft migrän sen i måndags har gått över lite gran nu på kvällen, men känner att jag skippar quizen i dag. I morgon är det dags för sjukan innan jobbet. Hopppas doktorn kommer fram till något vettigt. Har julat lite här hemma, ljusstakarna är uppe och skulle sätta upp en stjärna på fot i köket men den är helt borta. La den på sängen vid lunch för mamma ville se den men nu ligger den inte där, Mathias måste ha tagit den annars är spöket laban inneboende. Nu kikar jag på roomservice fast just nu är det reklam tyvärr.

Undrar om jag ska värma lite glögg och äta en lussebulle men jag tror jag skippar de idag.

En rolig sak har hänt men de är lite hemligt än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0