Onsdag

15-21 idag. Värdelös tid egentligen. Men det ska nog gå de å. Quiz i kväll, å i kväll ska jag då inte köra, så trött på de nu. Se alla njuta av en öl också sitter man där och säger neej men jag kör. Men i kväll så blir det väl en och annan öl kanske. Har bokat bord också. Till kl 22 så slipper man stressa med tanke på att jag slitar 21. Hem och stassa om bara.

Vi har ju köpt granris i plast för att sätta på balkongräcket och ett lampsnöre. Men då är det en sladd som är av på snöret så den funka inte och tror ni har spart kvitto????? NEJ jag brukar vara noga med det men nu när något skiter sig är det borta. Hmmmmm. Men min elektriker Mathias ska kolla  på det. :P

Wellwell min julgran borde komma snart också. Beställde fan den i oktober. nu är det mitten av november det är ingen brådska än men va fan... Bore köpa julgranspynt också kanske :) Vi har en plats för julgranen också :) Det är så mycket at bo hemifrån när man ska julpynta och göra sin egen grej. Jag ska ha julbak också. :P Det lär vi bestäm datum för :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0