Nu kan de va slutet på det här skiten

fick ett samtal av min kära vän Sandra nyss. Dom sitter på quizen och har trevligt medans jag sitter hemma. Det är så att jag har ju migrän för dom som inte visste. Sandra och Helene kom på något bra. Att min migrän kan komma utav p-piller. Och allt stämmer ju så bra, jag bytte sort i 1an eller om de va 2an och efter de kom migränen tillbaka och de var den sorten en annan vän hade ätit och hade migrän sen slutade hon och mirgänen försvann. Och som tur är ska jag till läkaren i morgon och jag ska byta sort på mina p-piller så min migränskit kommer kanske försvinna. Och jag är så lycklig tänk om det är slutet på min migrän. Det kommer vara det bästa som någonsin hat hänt mig.

Just nu är det mycket positivt som händer i mitt liv. Hoppas bara att de som händer kommer få bra avslut och inte skita sig för då är man tillbaka på ruta 1 och stampar. Och det orkar jag inte med.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0