Måndag

Tänk att det ska då aldrig gå min väg heller. HV förlorade tyvärr men det går inte att göra så mycket åt det nu heller. Inte fick man åka till Umeå heller. Dom som tränar mest får åka. Men det är då ganska orättvist med tanke på att vissa jobbar ju, och jag jobbar mest kvällar så det blir svårt att träna. Men nu är reglerna ändrade och det är träningsresultat som gäller. Så förhoppningsvis får man vara med i Sandviken den 13 december, men då är det ju hockey också Brynäs mot Djurgården. Men det hinns nog med om man får vara med på serien vill säga.

Snart kommer Mathias hem, men nu ska jag ta en dusch med min nya duschcreme och sen ska jag smörja in mig med min nya hudcreme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0