Måndag

Jag har varit jävligt dålig på att uppdatera på sistonde. Kan börja med att berätta tidigare idag slrev jag blogg men jag glömde trycka på "spara och publicera" knappen och sen gjorde jag något annat och sen loggade jag ut. Hmm.
Anyway. I dag har jag inte gjort något speciellt, var ner på stan och skulle köpa en ring men den fanns ju inte i min strl. Och det blev lite si och så för jag ville ha den på långfingret men det fanns ingen storlek alls för jag har fingrar som en man. Men då tänkte jag att jag kan ha Bismarck ringen på långfingret och ha fina diamantringen på höger ringfinger. Det få bli som de blir. Men ska tänka på det mer. :)

Har vart och tränat nu på kvällen och Mathias har åkt till jobbet och det innebär sova själv. Tidigare i morse tvättade vi också vädrade vi sängkläderna och bäddmadresserna. Sen tvättade vi också madrasskydden och bytta håll på madrasserna. SÅ nu är det heeeeelt bytt i sängen och det är härligt. Dammsög och torkade golvet under sängen. Det är så svårt när madrasserna ligger i för sängen är så låg så man inte kommer under.

På stan var jag och ANgelica och kikade sen mötte vi upp Mathias och Patrik vid Monroes och åt lite löönch. Tacobuffé mycket smarrigt. Liftade med Peter till träningen och nu sitter jag här. Ledig fram till onsdag eftermiddag och jag hoppas Bokia ringer till mig... Han har ringt 2 gånger men jag har jobbat på Coop då :S Skit tråkigt för jag vill jobba på Bokia!!!!!

Tråkigt att behöva säga nej för att jobba någon annan stans men jag ska inte ta åt mig så mycket i veckorna så jag kan åka ner om han skulle ringa!!!!! Håll tummarna för mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0