Måndag

måndag måndag och måndag. dagarna och veckorna går såå fort. i dag har jag tränat badminton och det gick skit i början men vid slutet började jag komma in i det. vi har kollat på irene huss och ska snart kolla på american gangster.
i morgon är det coop, 9-19 vad är det för mördartid då? 10 h...
i morgon klocka 7 är det tvätttime. och det suger men det var enda tiden till på tisdag nästa vecka och det är fööör långt. bara pallra sig upp då det och slänga i en maskin. ska ändå upp kl 8 så en timme tidigare är väl en baggis...

onsdag dags för quiz och pizza på american pizza place :) Mmmm vad gott. nu på kvällningen har jag badat och målat toenailsen :) red :) ser förjävligt ut men vem kollar noga på tossingarna då?

har lust att lägga mig i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0