Lördag

I dag har jag städat massa och tagit en promenad med mamma. :) Sen åkte vi till Valbo för att leta i mina byggbyxor om mitt visakort låg där och de gjorde det. taaaaaack gud. Sen gick vi in på ikea och snackade med helle en stund sen gick vi ett varv och de va som julruschen. asmycket folk..... ¨åkte hem efter ett tag och gick in på willys och handlade. haaatar den affären. det är jämt mycket folk och 2-3 kassor öppna så man får stå i kö o en kvart innan man får betala. Kass butik. Ica säger jag bara!!!!
Sen åkte vi till graven och tände ljus på morfars grav och hans föräldrars. Sen åkte vi vidare till nästa grav.

Nu sitter jag och denise med guitar hero och mumsar chokladbollar. Denise var så sugen på choklad också tänkte vi ta en promenad till statoil men då regnade de då gjorde vi bollar i stället...

En nyhet: mina katter är homosexuella. Dom sätter på varandra och de innebär att dom är könsmogna och de innebär vetrinären nästa..

En till nyhet: Vi ska på Idolfinalen den 12 december. Iiiiiiiiiih.. Vi satt och pratade här jag och denise och vi sa faaanva åker. Men de går inga tåg när de slutar. Men då kan jag ta bilen sa Mathias så då parkerar vi hos Denise vän som bor i city och gratis parkering i Estokholmo är ju inte heeelt fel. Annars kanske vi ska sova över där och då tar vi tradera tågbiljetter och åker hem på lördag :) Ser fram emot de gaaaaalet mycket... De blir nog en miiiicket trevlig kväll/helg. Och den 13 på lucia ska jag, Mathias, Andreas och Emelie på hockey. Djurgården gästar Läkerol Arena så de ska bli trevligt.
 
Meeeen sjuukt taggad till Idol och hoppas alla som inte ska dit är jäävligt avis :P Haha

Kommentarer
Postat av: Denise Elg

TAGGAAAAA !!!!!!

2008-11-30 @ 17:11:48
URL: http://barcaboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0