Lördag

Kom inte i säng förren ca 3 inatt. Somnade och vaknade runt 11 tiden i morse och ringde mamma och frågade om honne med att gå en sväng så vi begav oss och gick kanske 30 minuter 40 kanske. Nu sitter jag hemma och har börjat städa och rensa garderober, passar på medans Mathias inte är hemma :P Sen ska vi handla jag och mammsen. Vi ska in till Valbo för at handla plus att jag har slarvat bort mitt Visa kort men har för mig att det ligger i byggbrallerna. Hoppashoppas.. Annrs blir man ju som en fattiglapp. Fast det är jag redan ;P Haha...

I kväll ska jag bara ta de lugnt och städa mera. man kan aldrig städa för mycket. Men sånna saker som inte märks, till exempel vädra kuddarna i soffan och vända dom så man inte sitter ner soffan. Vädra hela lägenheten, och kanske byta till julgardiner men de får vi se, :P Men jag har massa skoj att göra idag, eller det kommer kännas bra efteråt ialalfall. Kanske inte medans man gör det för då är man ju bara less :P Haha...

Nej nu ska jag ösa Åströms parttyskiva sen ska jag börja dooona!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0