Fredag

Och idol är över för veckan. Johan åkte ut och det var då på tiden. Han skulle helst inte alls har kommit med i Idol. Gillar han inte alls faktiskt. Men de är dom bästa kvar nu, mina favoriter. :) Heja Kevin :) Han är såååå bra. Känner att migränen börjar komma ikapp men i dag ska jag börja med mina nya p-piller som inte innhåller östrogen. Som kan framkalla migrän. Skitgrejer man stoppar i sig egentligen. I morgon har jag bestämt mig för en liten kort promenix på en halvtimme. De va det läkaren ordinerade så, på med pjucken bara och bege sig ut i vinterkylan. Och ingen alkohol blir de heller. Läste i Jönssons blogg att det sög i akoholtarmen och de vill jag lova att de gör  på mig också plus att de rycker i dansnerven. :P Haha men de är som de är.

Mathias är i Örebro och spelar i helgen så man sover själv  heela helgen. Men som tur är har jag missarna :P

Nu på kvällen har jag och Angie köpt pizza på take away och jag har ont i magen. Så fort man äter bröd så får jag ont i magen men de är för att jag aldrig äter bröd annars.

Snart blir de bedden men först ska jag ta ett av mina nya p-piller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0