Vilken tur man har då!!!!

Satt och hade min sista rast på jobbet idag när en trevlig dam från Apollo ringer till mig och säger:

Hejsan Mikaela, Du och dina vänner ska ut och resa med oss på lördag till Turkiet. Jag har ett erbjudande till er och om ni endast betalar 200:-/var så kommer ni få ett 4* lägenhetshotell i Alanya istället för Ospecifierat.

Självklart tänkte jag men kunde inte fråga utan att ha samtalat med mina vänner. Jag tackade henne för samtalet och sa att jag skulle ringa upp den trevliga damen om några minuter. Får tag på Helle och får klartecken av henne medans Sandra är okontaktbar. Men jag och Helle tar beslutet om att vi ska ta detta fina erbjudande och jag ringer upp Apollodamen och berättar för henne att vi tar detta.

Det känns kanon att vi vet vart vi ska bo hotellet heter något med Okan Tower och ligger i Alanya :) Så det blir Alanya i stället för Antalya men det gör absolut ingenting bara jag blir brun och har en kanonvecka med mina brudar!

Sandra skrev nyss också att hon tyckte att det lät kanon :) Så det känns skitbra :) Nu ska jag fixa lite med resan sen ska jag hem till mamma och skriva ut en ny biljett och hämta lite saker :)

Tackar för mig så länge så skriver jag mer sen.

Man Utd - Chelsea idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0