Tidig uppstigning

blev det för mig dag, lärade skjutsa ner Mathias till rese för tåget till Stockholm skulle gå 8.30. Han ska till Bosön på en ledarutbildning :) kulkul.
nu ses vi inte förren på söndag när jag kommer hem :S Men jag kommer nog att klara mig :) Lika han!
Börjar inte förren 11 idag och man är uppe med tuppen, men det är skönt för jag har städat lite och plockat undan så det är fint när Mathias kommer hem på söndag :) Hoppas han tänker lika när jag kommer hem :) Tveksam :D

Ska snart äta lite frukost tänkte jag :) Sen blir det utgång i kväll med alla brudar utom Emma, synd men det blir ju fler gånger :)

Nä nu börjar det kurra i maggie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0