Fan vilken lättnad

Skulle ju leta efter mitt pass tidigare idag och kunde faan inte hitta det, letade och letade så jävla  mycket. men icke.

gick hem till mamma och letade förgäves, men tillslut så bara kom det till mig. Det ligger i min pärm som står i bokhyllan och tänkte att jag hade tänkt: jag lägger det i en platsficka här så det inte kommer bort.
haha..
gick omedelbart hem och kikade i pärmen! Där låg det. Så nu är det lugna gatan och det blir en tripp till Antalya på lördag! 15.45 går planet från Arlanda :) Sweet och tackar..

Åker med mina kära vänner Helene och Sandra :) Tror och hoppas på att vi kommer få en fin semester :)
Hörde också av Helene att våran klassis Denise och henes sister ska också till Turkiet på lördag! Vilket sammanträffande. Vi valde mellan Mallorca och Turkiet och för att få den sol vi vill ha så tyckte vi att Turkiet var ett säkert kort.

Nu ska jag gå ner till garaget och leta på en resväska och börja packa :) Sen ska jag ta mig en dusch sen blire sängen och jobb i morgon 8-19, byggen till 17 sen kassa 2 timmar på livs i byggkassan :) Var ett tag sen man hade kassa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0