En ganska dryg dag på...

... jobbet idag! Vi har varit tre styckna på heeela byggen idag! TRE!!!!
Det är för dåligt. Men det har gått bra! Men det kommer alldeles för mycket blomvagnar med alldeles för lite plats på trädgården! Men i morgon är det en sweet dag! 7-16 Sweet men dryg. Ska tvätta i morgon kväll också :) Få lite rent. Mathias har köpt en stol till vårat barbord som vi ha datorn på :) Skönt det :) Men den kommer nog inte hem förren i morgon.
Mathias har natt vilket inte är skitkul för det innebär att jag får sova själv :( Och det får jag göra i FYRA nätter nu! Buuuuhuuuu. Guuu va trökigt. Men det är sånt man får ta :S Helt enkelt.
Kanske blir bil i juni stället för den lönen kommer vara heeeelt okej kan jag säga :D Hahaha! Tror nog att majlönen inte kommer vara så tokig heller men man kanske ska vänta till juni iallafall!?Vi får se hur majlönen ser ut så utgår jag i från det :)

Jobbar hela helgen också men det ger ju bäst betalt då. Jag vet inte på söndag för då är det avslutning med klubben! Om jag skulle kunna börja tidigt och sluta vid 12 eller om jag ska vara helt ledig. Skulle vara härligt om det gick!!!!! Men skulle helt villa jobba för det är ju sjuuukt bra betalt. Men går det inte att byta så får jag väl jobba då. Ska prata med han i morgon! Vore tråkigt om jag missade avslutningen! Men Angelica vile vara med men inte anmäld så då kan ju hon ta min plats isåfall! Men jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0