Sjääääälv

sitter jag i lägenheten. mathias har natt och det är sååå jävla tråkigt,
Ska sola i morgon innan skolan och det är alltid välkommet :P
ska snacka med körskolan också. lite drygt just nu. körskolan tycker att jag ska ha 6 lektioner till och varken jag eller nån förstår varför när han varje gång säger hur snabbt det går och hur duktig jag är....
ska prata med läraren i morgon... vore tråkigt för jag tänker inte ta fler lektioner, jag har redan haft tolv stycken och då tänker inte dom stå för uppkörningen utan då får jag boka privat.
Hur schysst är det då? När han själv tycker hur duktig jag är. Det tycker inte jag är snällt.

Får se hur det blir för jag kan gå med på 1 dubbellektion till för att köra lite motorväg men det är allt.

Får se vad han säger i morgon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0