Mars 5

Grattis Jenny på 22 årsdagen :)

I dag ska jag till skolan på första gången på 2 veckor eller nått. :) Har bara Samhällskunskap och sen ska vi fixa projektarbetet :) Ska snart bege mig för vi börjar 9.10 :)
I dag ska vi fixa allt i lägeneheten :) Diska alla glas som Mathias hade med sig i går. Åh va drygt men man kan ju hoppas att han gör det medans jag är i skolan :)

Tack för mig

uppdat. har precis kommit hem från träningen det gick sådär men men. Är ganska klar i lägenheten men vi ska få hem soffan och tapetsera på fredag och då flyttar vi in för då flyttar vi in sängen och allt jag har i sovummet. Det ska bli härligt. Vi ska också måla om i badrummet och köket ska tapetseras om också på fredag. Vi har ordnat med gardiner i dag i vardagsrummet och lite gran i sovrummet men det är bara ta ner när vi ska fixa det på fredag. I morgon ska vi till Stockholm så det blir inge skola för mig.
Jag fick min overall i dag på träningen den satt så bra och var så fin :) Så det var kul. Ska ta mig en dusch och sen ska jag fixa med lite saker i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0