Mars 29 - Grattis Sandra

I dag är det lööördag!

Känns som att det finns inte något annat ätt göra idag än att sitta hemma och kika på film eller nått.
Var prat om att gå ut i kväll, var in på internetbanken nu och ser att jag har ca 100 kronor på mitt konto.
HEJDÅ utekväll.
PISS, så jävla trökigt att inte ha några pengar, jag har alltid vart en sån som Allllltid har pengar men nu när man bor själv och inte fick någon lön nu i mars så finns det inte mycket att göra.

Men i april blir det någon mer slant men ska först betala de räkningar jag har vilket är 2 styckna. Får bort dom från världen. Sen blir det till att spara lite för vi ska ju på klassresa i slutet av april. så det går det lite pengar där också men det ska bli kul, myyycket kul.

Det gick bra att sova själv, somnade på eeeen gång. trött som tusan. Vaknade ca 2 minuter före klockan i morse och det är såååå drygt. Men jag snoosade 10 minuter, också ska jag ta mig en macka då ser jag att Mathias har glömt att stänga påsen ordentligt så vissa av mackorna var hårda i kanten. UUUscchh. Men det var bara är skära bort.


Vill ha nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0