Mars 28

Har haft en ganska dryg dag på jobbet. USCH. Riktigt drygt har det vart, men i morgon blir det iallafall 2 timmar tidigare än i dag. Slutar 17 i morgon :) Det är naajs..
Lär säga att det var lite skoj att åka till jobbet i morse :) Det känns så overkligt på nå sätt :) Pappas bil är lite ovan för mig men det kommer snart. så van med mammas..
tiden efter jobbet har gått så jävla fort nu.. guuud.
klockan är redan halv 11 och kul att mathias har natthelg. USCH. vill ju inte sova själv... men det är som det är.

har funderingar jag och han :) det vore ju så jäääkla härligt. Vi får fundera ett tag till innan vi bestämmer oss för eftersom båda vill så gärna ha en så det kanske det blir så :) kanske inte om det blir nu men iallafall om ett halvår. högst!!!!!

nu tror säkert alla att det är bebisar jag pratar om det kan ju försäkra om att så är inte fallet. så ni behöver inte tro det :)

kom hem runt 3 i natt, hämtade helle i gävle :) också skujtsade jag hem sandra och hennes väl tim hem till honom :) det var skoj också skjutsade jag hem sandra a på vägen :) vi stannade också i hagaström och tog en korv. hahahahaha. det var gott :)

har vart ner och solat nu på kvällningen blev en lååång en. 24 minuter. det brände på bra och det var sååååå härligt. :) nu tycker jag att sommaren får komma. kanske NUUUUU.
I morgon ska vi ställa om klockan :) så det får man absolut inte glömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0