Mars 27

Ja vad kan man säga om dagen så långt. Perfekt.
Har vart och handlat med Angelica självklart så körde jag :) haha gu va vilken känsla att sätta sig i bilen, det var riktigt härligt.
Ska hämta Sandra A snart sen blir det lite film kanske :) Kul. Har fått lite räkningar men jag är tvungen att låna en femhundring av Mathias till räkningen, får pengar den sista och räkningen ska vara betald den näst sista. KUK.

Men det går ju bra att fixa det så här också! :)
Jobb 9-19 i morgon :) Naaaajs. Tar bilen själv :) haha det ska bli riktigt kul faktiskt :)
På lördaf börjar Las Vegas igen kl 20.00 på kanal 5. LOVE IT

Fan vad jag känner mig nöjd alltså.. :) Det bästa som kunde hända faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0