Mars 24

Påååsklov gu va härligt det är.. :)
Mathias har förmiddag så han åkte tidigt i morse. Han kommer väl om några timmar :) Medans tänkte jag plocka lite gran :) Hade bingolotto kväll här i går :) Naaajs.. Vann ju 200 spän jag å Mathias så det var roligt.
Ska ut och köra med mami dag. Tänkte gå igenom allt så det går bra på lilla uppkörningen i morgon för jag vill verkligen inte ta fler lektioner för det första så är det så jävla dyrt och för det andra så behöver jag inte fler. Dom pressar en på pengar bara! Jävlarna.
Uppkörningen är ganska snart också. Men det säger jag inte när :) Det får ni sökert läsa om. Fast dom flesta vet :)
Nu är påsken över också :) Sista lovet innan studenten :) Sista lovet i säkert hela mitt liv...

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0