Mars 20

I dag har jag haft en körlektion på motorväg och det gick kanon. På tisdag har jag lilla uppkörningen så då får man se vad man kan och inte kan. Ska ut och träna på allting med mammi.
Jobbet gick bra i går men det var lite drygt att sitta i kassan hela tiden men det är det väl värt när lönen kommer i april :)
Hoppas att någon rolig jobbar idag, så det blir lite guldkant på dagen :)

Skutar 20.30 och då blir det hem och ta  det lugnt, Ledig i morgon och sen jobb på lördag igen :) DUBBELT betalt och det tackar man för.

FIck tider tills nästa vecka också, tisdag, onsdag, fredag och lördag :) Men måste flytta tiden lite på tisdag för att har en körning klockan 14 och det är en dubbel och jag börjar 15 så då måste jag be om att få börja lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0