Mars 16

I dag är det söndag och jag tycker att helgen har gått alldeles för fort.
Var ut i går och hade kul. Var på Lobby träffade någon man kände igen men vi hade roligt.
När jag kommer hem så ser jag Mathias jacka men ingen Mathias. Då visar det sig att han är på efterfest på 6 våningen i samma hus. Haha. Det var lite roligt.
Var ute på en promenad i morse och handlade lite mjölk och juice.

I morgon ska vi hämta soffan. Mathias var alldeles för bakfull för att hämta den i dag. Haha men i morgon så.
Nu är badrummet klart också! Och allt har jag satt upp idag! Badrumsskåpet och alla krokar. Det blev kanon med dom mörkgråa handdukarna med den ljusgråa färgen på väggarna.

Nu  iefterhand blev det bättre än vad jag trodde att det skulle bli! Det såg för mörkt ut i går men nu ser det kanon ut!
Toppentoppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0