Mars 10

Sitter i skolan nu och har lite infolayout. slutar ganska tidigt och då blir det valbo och ska handla en micro och en dammsugare :) drygt att inte ha en dammsugare å få gå å sopa hela tiden. det är drygt.
Åh fan va dåligt med pengar jag har nu. allt bara försvann. får vänta tills nästa studiebidrag och det är så fruktansvärt drygt när jag inte får jobba ett jävla skit också. inte en enda krona får jag den här månaden! men i dag ska jag gå in på coop och charma till mig lite kassatider iallafall. någon helg skulle passa bra. nu ska jag ha löneförhöjning också! :) ett års branchvana nu eftersom jag började jobba i mars förra året :) tackar...

uppdat.

så där ja. nu har vi handlat en micro och en dammsugare :) kanon det, var även in på coop och hörde med tider. vecka 13 när det är påsklov blir det säkert nån dag också i påsk! dom pengarna kommer väldigt lägligt. fan vad jag hatar att inte få några tider. men vi får se hur det blir till sommaren. har sökt på lite affärer här i sandviken och får jag där så blir det inte coop nå mer. då slipper man åka fram och tillbaka. jag har nära hem så det väger över lite. man hoppas att det blir nåt sommarjobb här hemma.

det känns bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0