KÖRKORT!!!!!!!!!!

Fick jag i dag :) Och det kännns så jävla bra lär jag säga.
Fick följa skyltarna mot Gävle och sen motorväg mot Gävler sen fick svänga av mot Sandviken igen, Sen landsväg mot Högbo men innan det åkte jag in i Västanbyn och sånt. Sen fick jag åka ut på landsvägen igen och vända någonsans sen fick jag åka mot Sandviken igen. In i stan sen vidare mot Barrsätra fick åka runt där lite sen tillbaka till Vägvärket och där sa han: Ja det där var inga problem så du får ett körkort idag!

TACKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kan knappt tro att det är sant. Ska tll Gävle i kväll och hämta Helle :) Kanske nån til jag vet inte men det blir kul :) Men innan det ska jag hämta Sandra A vid prix och träffa henne lite :)


Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0