Vilken lättnad

... hade ju ig i historia innan jag skickade in de uppgifter jag hade kvar att göra. men hon har inte svarat så jag har ju inte vetat om jag har haft g eller ig, men fick ett mail nyss av henne och hon berättade att jag hade G :) sjuukt skönt. skulle fan inte vilja ha ett ig i betyget. mamma skulle bli så ledsen då :) hahaha.
jobbat i dag från 11-21 dryg dag.
i morgon blir det 9-17 och det är 100% heela dagen nationaldagen i morgon ju. berättade för chefen att jag måste vara ledig heela nästa vecka för det är ju studentveckan! också är man ledig i helgen. sweet :D gävle i morgon:) trevligt som faan alltså!

sjukt mycket fest den senaste tiden alltså, börjar bli sliten i kroppen, och mindre blir det ju inte heller. men man skulle behöva en semester till alltså! skulle inte vara helt fel. känns som att man kan andas ju också iallafall. hade ju sån jävla ångest där ett tag men alltså. det börjar ornda upp sig. andas och ta en dag i taget. lugnt tempo,

katterna är på väg också, i juli får vi dom. om 8 veckor. aaaah. gud vad jag längtar. ska börja köpa kattsaker snart också! som leksaker och kanske en lekställning. En kattlåda och en bajs&pinkspade :) haha. gud vad jag längtar tills jag får hålla om mina älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0