Trevligt

I dag har jag vart till Gävle och bokat en tid :)  onsdag den 18 juni kl 14.00 har jag tid för en tatuering :)

uppdat,

vart film här i kväll med, Helene, Emma, Jenna, Sofia och Jennas karl Krille vi kikade på Bilar och snackade ltie skit.
alla har dragit nu och jag blir nog kvar vid datorn ett tag skulle jag tro. Är absolut inge trött. Har vänt på dygnet tror jag! Och nu blir det inge jobb tills efter studenten :) naaaajs. fan va sweet bara chilla och njuta av den tid som är kvar.
nu i veckan blir det fullt upp. måndag: ska vi till Galina våran mentor och fika med klassen, på förmiddagen ska vi till skolan först och göra skyltar till våran traktor och studenttåget vi ska gå på fredagen. tisdag: inget planerat med klassen men på förmidagen ska jag, mathias och papi till farmor för hon fyller 72. onsdag: Studentmiddag på Bolaget med alla treor sen på kvällningen blir det nog en utgång :) torsdag: så ska vi hem till karln som ska köra oss på studenten och klä in traktorn med björkris och ballonger och våran skylt som vi ska göra på måndagen: fredag: STUDENTEN 2008 - LYCKA TILL I LIVET.

GAAAAH. Vad ska man göra sen då???????????? Fy fan va piss. Känner bara för att ta en onewayticket till nån stans och bara chilla ett tag innan man kanske firrar ett jobb och bostad och fixa upp ett liv nån annanstans än här. sen när man har blivit nöjd med det livet så kan man överväga att flytta hem. Vilken jävla livserfarenhet alltså!!!!

Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag bli kvar här heeela livet tills man ruttnar liksom. Kommer inte våga ta steget och bara flytta härifrån och lämna allt man har hemma som Mathias och familjen. Får jag inte Mathias med mig så kommer inte jag flytta arselet nån annanstans heller, därför blir jag kvar här. Vilket jag får sååån jävla ångets över. För det vill jag inte. VILL INTE.

tackar för mig så länge och hoppas att man kommer på en utväg med det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0