Televisionen

håller vi på att sätta upp på väggen :) Blir nog kanonfint det skulle jag tro :) Sen blir det till att städa lite här :) Men eftersom jag är lite öm så är jag väldigt begränsad till vissa saker. Men jag har iallafall bäddat sängen, sen får Mathias diska eftersom jag inte så gärna vill dra ner händerna i diskvatten just nu :)

Tänkte gå in på internetbanken och fixa lite också! :) Fylla på telefonen och sånt skit. Pengarna bara rinner i väg alltså! :S

Detta inlägg är tillgängnat Helene för att hon är så sjuuukt rastlös så hon får något att läsa! Till dig Helene!

Kommentarer
Postat av: Hellelelleleeeen

tack mikaela :D tänk om alla kunde skriva ett inlägg, då skulle jag haft mkt att göra. haha.

2008-06-19 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0