Sweet day

i dag har jag vart ledig :) naaajs. har följt med mamma till gävle en sväng, sen kom Sandra och vi gick och klippte oss fast jag vågade inte, märkte vilket långt hår jag hade så jag ville inte. ska be angie klippa lite nån dag här. en färgning blire också innan studden. :)
sen åkte vi och köpte en glass sen vart det dags för min bästis att dra sig hemmåt. saknar henne redan! hahaha. min dam det.

ska snart bada lite och fixa fossingarna dom har blivit gaaanska misshandlade i turkey ska också göra en hårinpackning. staaackars hår under denna vecka. klor, salt och massaaaa sol. så en sköön liten spakväll blire tror jag. fixa naglarna också tänkte jag!

var upp till skolan och kikade på killarna spelade basket. sitter hema nu och ska göra en kroppsfixning. :)

waaow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0