Ockelbo

I går var vi in till Ockelbo och festade lite. Var hem till Babak som bor där, festade hemma hos han senare drog vi ner till öltälten men innan det åkte vi karuseller :) Hade sjuukt kul i går, Mathias fick skjutsa mig till jobbet i morse. En annan var föööör bakfull för att köra en bil. Men det gick jubra det också!

Kom hem från jobbet allddles för ett tag sen! Ska snart över till mamma och duscha! Hatar att duscha i badkaret när vi inte har något draperi. Snart kommer missarna hem till oss!!! Guud vad jag längtar.

Jag har fått panik igen över mitt liv och min framtid. Jag fattar inte.

NU ska jag ta en promenad med Denise så ska hon få höra mina panikartade bekymmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0