Nu är det bara festen kvar...

Studentmiddagen var trevlig men inte så jävla god mat men det var kul att uppleva det. Sen iallafall så började dom ropa upp stipendiater och när dom kommer till HP: Ja då vill jag ha upp Mikaela Granström. Trodde jag skulle dö. Fyyyyyfan!! Usch! Men det var väl roligt att få det :) Men Fan va drygt det var att stå på scen! fyy säger jag!

Snart kommer det brudar sen blir feeeest :D Kharma!!!

I morgon är det dags för klä vagnen sen är det bara feeeesten kvaaaaaaaaaar!

Kommentarer
Postat av: Linda

nämen grattis till stipendiet! Fick faktiskt också ett sådant när jag tog studenten :) stolt

2008-06-13 @ 08:38:48
URL: http://buslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0