jobbigt

lärade gå hem från jobbet idag, fick skitsvårt att andas och började grina. det var så jävla jobbigt. så chefen sa åt mig att gå hem och vila. känns bättre nu men jahg vet inte om det blir jobb i morgon eller om jag blir hemma. känns jobbigt.
tror att jag fick en panikångestattack för jag har panik för över studenten. vet inte vad jag ska göra med mitt liv.

jag vet att jag har allt tid i världen att tänka
jag vet inte. allt är så jävla jobbigt.. får se vad som sker. Måste ta en dag i taget. Lugna ner mig och bara andas och ta det lugnt. försöka tänka lite.

men det jag vill, kan jag inte. jag kan inte lämna sverige och bara strunta i mitt liv hemma som jag faktiskt skulle vilja. Tänk att dra och bara leva där jag vill leva och jobba med det jag vill jobba med. utan att behöva tänka på allt skit här hemma. nä men jag vet inte.

jag hmnar väl på gatan och lär sälja mig för att klara vardagen. i värsta fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0