Jahapp!

Tror febern har gått ner :) Tur det säger då jag! :) SKönt att inte sitta och svettas ena sekunden och svettas andra sekunden! Verkligen! Håller på att kika på OC från första början! Gaaaanska bra lär jag säga :) Har precis tvättat håret :) Härligt med nytvättat :) I morgon är det jobb får se hur jag känner mig i morgon, men 100 % så går man väl dit med 48 graders feber hahaha! Nej men har jag lite feber så går jag nog det, lite folk kommer det nog att vara och bara 7 timmar arbetsdag så det ska nog gå bra!!! Också är det ju ändå midsommarafton i morgon så folket kommer nog vara hemma och skita i att handla :)

Stänger 15 och då slutar jag, alltid skönt att sluta så tidigt. Men börjar kl 8 redan! Och det kan jag tala om att det är absolut inge roligt. USCHUSCH. Men det är väl bara pallra sig upp antar jag! :S Uppstigning klocka 7 drar halv 8 ca.

JUst det fick ju schemat också i förrgår :) TACK äntligen säger jag! Fy fan va sent tycker jag för jag börjar sommarjobbet på tisdag nästa vecka så det är lite dåligt men vad är det man säger bättre sent än aldrig. :P JObbar typ varannan helg :) Var ledig ganska mycket om man jämnför med förra året då var det ju varje helg och ledig en dag i veckan, men det gav ju peningar. Fast jag skulle ändå vilja ha mer helger för jag menar det är ju då stålarna rullar hahahahaha. Nä men det tycker jag att så är det ju :P

Har druckit Whiskey idag, drack kanske 4 klunkar sen var det nära att få upp skiten igen, dom säger ju att whiskey gör en friskare men det vill jag se. Började blöda näsblod på eftermiddagen och blödde så jääävla mycket, helt sjukt.

Saknar mina damer. Speciellt Torsåkersjäntan!!! Min keeper det

Tack och hej för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0