För jag ska ta studenten...

... fy fan vad jag är bra! Shiiit. I morgon smäller det. Kan faan inte tro det är sant. Trodde inte dagen skulle komma så fort när man stod där i ettan och inte kände en kotte i klassen. Nu är vi så bra vänner att det går inte att förklara! Vissa av dom vill jag ha kvar heeela livet! Det sticker jag inte under stolen med utan det är ju bara att jag går till mig själv att det vill jag ju. Det står jag för! :) KUNG.

I morgon den här tiden ska jag vara så jävla nöjd! Eller jag kommer vara så jävla nöjd. :) Känns jävligt bra att få fira dagen med många av mina närmaste vänner! Antingen hittar ni mig under bordet eller i botten av flaskan! ;P

Ska snart gå och lägga mig så jag är pigg till i möra... Kommer bli en lång fet jävla dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: WAAAOW SEXY GIRL

Dudud, vid den här tiden imon super vi! ;b

2008-06-12 @ 22:36:14
Postat av: Linda

Fyy fan vad du är bra!!! Grattis gumman på din stora dag, för nu har du verkligen bara festen kvar. Puss och kraaaaaam

2008-06-13 @ 08:42:12
URL: http://buslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0