Eftersnack

När Sverige vann mot Grekland så hade jag verkligen hoppet uppe om att Sverige kunde gå långt i detta EM. Matchen mot Spanien så vart jag imponerad utav hur bra Sverige spelade, verkligen. Men i dag har Sverige sjunkigt så otroligt lågt. Dom spelade som att dom inte ville vinna. Sjukt besviken på vårat svenska landslag men det är bara bita i hop och se fram emot VM om två år. Wellwell.

Får ta av plasten i morgon på tatueringen, det ska bli sköönt. Lite varmt under det här skiten. I morgon ska jag sova ut och ta igen mig och verkligen kurera mig för midsummer på friday!!! Får se hur jag mår, Hade feber nyss och sjuuukt förkyld. I morgon blir det Ipren och C-vitamin. Ska sova som fan också!!!!


Tack för mig nu ska jag dränka sorgerna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0