Sweet arbetsdag

I dag har det vart sweet. Tog en lunch på Ikea med Ulla så har jag slappat mest hela dagen och haft 100% och det är inte fy skam! :)
Var till Torsåker en sväng och hälsade på Natta och hennes bebbe :) Guuud vilken söt :) Sen plockade vi upp Sandy på vägen hem sen ska hon svoa här, i morgon ska vi färga håret på mig sen ska vi till Hofors och fixa hennes nails :)
Jobb, tis, tors, lör och sön. Precis som denna vecka :) I morgon är de vecka 28 och det är veckan som vi får missarna våra :) IIIIIIHHH. Vill ha dom på stuberten :)
Torsdag blir det Berggrenska med damera :) Sen på fredag ska jag spå mig. Lär säga att jag är lite skeptisk till det hela men det visar sig på fredag :) Får se om hon säger något om katterna eller kanske att jag kommer ruttna på coop. För det är det jag kommer göra om jag inte kommer komma på något annat.
SKIIT


Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0