Kika film och tacos

När jag kom hem kl halv 10 ungefär hade Mathias gjort i ordning tacos :) Men han hade redan ätit så jag fick äta själv :) Men det gjorde inte så mycket! :)
Förhoppningsvis hämtar vi missarna i morgon och jag har aldrig längtat så mycket efter något som jag har gjort åt mina katter :) iiiih.

i morgon är jag ledig. ryktades om berggrenska men får vi hem katterna vill jag vara med dom faktiskt :) Så vi får lära känna varandra! Haha...

Jaja ska snart gå och sova för i morgon tänkte jag städa lite och diska kanske :) Ska be Angie klippamig lite och färga den förbannade utväxten som kommer var fjärde vecka. Fick jag önska mig något var det att vara permanent svarthårig. Håret ser så fett ut med utväst fast det är nytvättat. Uschusch!

Nu ska jag sova snart sen ska jag njuta av min lediga dag i morgon för jag kommer vara fast på coop för resten av mitt liv. Jag kommer ruttna där med mördarsniglar och rosbuskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0