HC, Vollyboll, Grill och "fest

Var som sagt upp till Hälsocentralen idag och besökte doktorn. Berättade som det var och att jag hade vart förkyld i 7 veckor. Han kom fram till att jag hade fått bihåleinflamation och fick en penicelinkur på 10 dagar. Ickeparty på 10 dagar men det kan väl fan bara vara nyttigt för en tycker jag... Var upp till Högbo sen och solade lite och spelade lite vollyboll :) Kul det. Sen var det grillfest och fest för vissa och eftersom jag går på pencilin så var det nyktert. Ändå jobb i morgon så :)
10-19 så det känns ändå hyffsat! Klockan står på ca 01.00 och jag ligger i sängen. 3 helger på rad nu som jag jobbar men fan alltså...

Börjar få sekundära tankar om det aktuella. Har kanske inte tänkt i omvända roller. Får tänka lite mer. Kanske som alla säger så är det något panikartat som jag kom på i morgon. Om man säger så. I brist på annat. Rastlösheten! Min panik över att inte veta vad jag vill göra med mitt jävla liv. Tror nog att jag avaktar och se vad som händer. Min stora chansning kanske är för mycket. Får tänka mer på situationen.

Men allt kanske inte är så jävla kul om man är som luft heller.


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: ekorren

För mig är du aldrig luft! <3 och när du vill prata finns jag här.

2008-07-05 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0