En sjuuukt dryg dag...

... Fy fan. Hur har man tänkt när man sätter 1 fast anställd och en sommarjobbare som inte kan ett jävla skit och mig på en avdelning där kunderna behöver som mest service och hjälp på heeela dagen. Plus att jag kollade på schemat och det var ingen på byggen kvar till stängning. Och gissa vem det blev? Jaa men rätt. JAG. DÅ vart jag även själv från kl 18 till 21. Men snäll som man är så ställer man ju upp. Det får man ju tillbaka när man själv vill ha lite. Men det är ju mer sällan än ofta det. Vill man ha något får man fixa det själv. Men internet var helt borta från lunch typ tills vi stängde så hela dagen har det inte gått att kolla priser i datorn eller betala med kort. Sjuukt drygt..

Nu ska jag börja leta på andra jobb för får jag jobba en sån där dag en gång till och det är jag som säger ett och annat till den där chefen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0