En dag med sool :)

Fy fan vilken härlig dag det har vart. Var hem till mamma och la mig i solstolen :) Sen ringde Jenny och vi la oss på den stroa gräsmattan utanför och stekte en timme ungefär :) I kväll ska vi ta oss en jävel på min balkong med jordgubbar och kanske lite glass :) I morgon blir det utgång antar jag! :) Avskedsfest för Emma och karln hennes. Dom ska nämnligen flytta till Falun.
Var till Gävle och hämtade mammas kattunge :) Fyyy vilken söting :) Peppan bara frästa åt den lille men det tar någon dag innan dom vänjer sig.

Har precis duschat oh tagit på mig mitt nya linne som jag köpte i dag innan vi åkte till Gävle. Var in på MQ och kikade. En rosa klänning och ett rosa linne sjukt sött linne iallafall :) Var även rea så det blir man glad för :D

I går när vi åkte till Gävle mot bion så skulle vi ta ut pengar så tävlade jag och mathias från bilen till automaten också ramlar jag rakt in i uttagsautomaten me huvudet så jag är heeelt öm i pannan! Faaan när man ska vara tävlingsinriktad det går bara åt helvete :D hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0